sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Kuka on Pau?


Olen kahden pienen pojan äiti, vaimo ja käsityöläinen.
Pidän hiljaisista ja hitaista aamuista, kahvista, kauniista sanoista, tyhjästä tiskipöydästä ( never happens), siitä kun poikani hyökkäävät yhteistuumin kimppuuni juuri kun olen oikaissut itseni lattialle...

On mahtavaa seurata poikieni iloa arjen pienistä asioista!



...Rakastan luontoa, sen hiljaisuutta ja kauneutta. Olen oppinut rakastamaan Suomen metsiä, vaikka ne tuntuivat ennen niin tavallisilta, mutta näin ''vanhempana'' olen löytänyt niiden eksoottisen puolen.




 Kaipaan yksinkertaisempaa elämää, elämää jossa olisi aikaa pysähtyä ja olla läsnä. Haluaisin valmistaa perheelleni ruuan oman maan antimista ja hakea kanamunat omasta pienestä kanalasta. Elämää jossa meillä olisi vähemmän tavaraa, juuri sen verran kuin tarvitsemme...ei menisi minun kaikki vapaa-aika siivoamiseen.




Ja rakastan valokuvausta. Valokuvaan mielelläni ihmisiä ja luontoa, hauskoja hetkiä.











(Valokuvat ovat omia ottamiani, ethän käytä niitä ilman lupaa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit ! :)